You are here

IV Produkt Cloud
Guide for registrering

På tide å koble luftbehandlingsaggregatet til IV Produkt Cloud? Bruk denne guiden for å komme i gang med det samme!

 

Er aggregatet levert før 2017?

Ja: Du må kanskje oppgradere Climatix-programvaren. Start her.

Nej: Fortsett nedenfor.
 

Trinn 1: Koble til og aktiver

For å komme i gang må du først kontrollere at aggregatet er koblet til internett og at IV Produkt Cloud er aktivert. Til guiden.
 

Trinn 2: Registrer aggregatet ditt

Gå til registreringsskjemaet for IV Produkt Cloud. Fyll inn e-postadressen din. Du blir eier av aggregatet og kan deretter legge til flere brukere selv.

Hvis du allerede er IV Produkt Cloud-bruker, blir aggregatet lagt til din eksisterende brukerkonto. Som ny bruker vil du motta påloggingsinformasjon via e-post.
 

Trinn 3: Aktiviseringsnøkkel*

  1. Finn frem ordrenummeret for aggregatet som skal kobles til
    (finnes på aggregatets modellskilt, koblingsskjema, ordrebekreftelse eller i drift og vedlikehold).
  2. Skriv inn ordrenummeret her.*
  3. Finn dokumentet "Aktiviseringsnøkkel" i listen over dokumentasjon.
  4. Kopier og lim inn aktiviseringsnøkkelen på registreringssiden.

*Gjelder aggregater levert oktober 2021 og fremover. For andre aggregater finnes aktiviseringsnøkkelen bare i den håndterminalen. Til guiden.
 

Trinn 4: Fullfør registreringen

Klikk Registrer for å fullføre registreringen. Service+-abonnementet aktiveres gratis i en måned og bytter deretter automatisk til Free. For å forlenge Service+, kontakt oss via dette skjemaet.

Trenger du hjelp?
Hvis du trenger hjelp, ikke nøl med å kontakte vår styrsupport på
+46 470–75 89 00 alternativt en av våre selgere.

Eksempel på registreringsskjema.

 


Vanlige spørsmål

Hva er Leietakernøkkel?
Leietakernøkkelen er ikke obligatorisk. Du får det hvis du har en Digital Wallet-konto fra oss. La boksen stå tom hvis du ikke har en konto.

Les mer eller kontakt våre selgere for mer informasjon om Digital Wallet-tjenesten!

 

Krever IV Produkt Cloud en oppgradering av kontrollenheten?

  • Aggregater levert 2017 og fremover: Full støtte.
  • 2009–2016: Programvare og noen maskinvareoppgraderinger nødvendig.
  • Tidligere enn 2009: Utskifting av kontrollenhet nødvendig.

Kontakt oss for mer informasjon.
 

Hvordan kobler jeg aggregatet til IV Produkt Cloud?
Se en film som viser hvordan aggregatet kobles til.

 

Hva skjer når jeg har koblet aggregatet og registrert kontoen min?
Når du kobler til et nytt aggregat og registrerer den i IV Produkt Cloud, er Service+ gratis inkludert i den første måneden. Etter det bytter det automatisk til et gratis Free-abonnement.

Følg oss: